Eventos

26 JUN
19:00

Pau Gómez Calvo presenta 'Una cuina a cada casa'

En conversación con Jaume Clapés Solé y la ilustradora Mariona Alberich
Pau Gómez Calvo presenta 'Una cuina a cada casa'

Els macarrons de la iaia són únics. No és el tomàquet ni la ceba, el que els fa especials; no són els minuts de cocció ni el tipus de formatge, el que els diferencia dels altres. Són únics perquè són els de la nostra iaia.

Una cuina a cada casa, Pau Gómez Calvo relata instants de vida que passen a la cuina i la taula. Es fixa en el menjar que ens acompanya durant les peripècies del nostre dia a dia i ens recorda que la cuina és identitat i memòria: el relleu que les àvies ens confien per construir el nostre futur.

Un llibre proper i senzill que convida a deixar-se portar per records i descobriments. Narra la vida i la cuina amb una mirada atenta i delicada, en què conflueixen en la memòria, la quotidianitat i l afecte.

Volver a eventos